Helg.

Då har min helg börjat nu :) Tyvärr ska stor hjärtat jobba kväll så han körde precis iväg. Lillprinsen sover fortfarande men vaknar nog när som helst.

Det innebär att jag sitter ensam ikväll men det är faktiskt ganska skönt ibland. Jag ska ta tillfället i akt och sy lite tänkte jag :) Blir det tid och ork över ska jag för en gångs skull visa lite framförhållning o plugga lite. Det funkar inte som jag har hållt på innan. Jag har tränat varje kväll o tillslut har klockan blivit tidigast 22.00 innan jag har slagit mig ner med böckerna, även om det så vore prov dagen efter. Jag var farligt nära ett IG häromdagen och det väckte mig till liv. Så nu försöker jag få träningen och skolan att harmonera.

På tal om träning ska Jennie med mig imorgon. Jodå, ni hörde rätt. JENNIE ska befinna sig på ett gym. Får väll se hur mycket jag kan plåga henne :)

Nu vaknade lillhjärtat ♥

Kommentarer
Postat av: Emma

Vad har du lyckats muta henne med för att få med henne till gymmet?! ;D haha

2011-04-07 @ 15:14:39
URL: http://emmaebba.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0