Kost.

Igår fick jag höra något som går helt emot hur jag äter nu. Jag känner mig mycket förvirrad just nu. Men kanske det är värt att prova. Idag har jag än så länge ätit en knäckemacka med två skivor skinka, utan smör. + två koppar kaffe. Och FAKTISKT så höll jag mig fram till halv 11 då jag började känna hunger igen. Kl 11 åt jag lunch. Och den gjorde mig proppmätt. Så ska det ju inte vara, man ska vara nöjd. Men eftersom jag blev proppmätt på grönsaker känns det ok?



1 avokado, 4 broccoli delar, 3 msk majs, 2 msk råris, grillad kyckling! Perfekt enligt mina smaklökar. Gott, Saftigt, nyttigt, lite kolhydrator, Mättande! bra fett i avokadon.









Kommentarer
Postat av: Tusse

Tycker ändå de här med att inte äta frukost låter jätte dumt. Logiskt tänkt borde man ju äta till Frukost: Mer kolhydrater, lite protein o grönsaker. Lunch: Hälften protein, hälften kolhydrat o grönsaker. O på kvällen mer protein, lite/inga kolhydrater o grönskaer... Man behöver ju kolhydraterna på dagen för ork dessutom för att göra av med dom... Men men jag vet inte vad som är bäst för kroppen....

2011-04-13 @ 15:13:03
Postat av: Johanna

Är det inte lite hysteriskt att du tänker på vad du äter hela tiden? Du är ju jättesmal .. Gillar din blogg i övrigt :)

2011-04-14 @ 20:53:32
Postat av: Lina

Det gör jag faktiskt inte. Försöker vara strikt under vardagen för jag vet att jag lätt får för mig att "unna" mig både 1-2 och 3 ätardagar annars :)

2011-04-14 @ 21:09:59
URL: http://vackertliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0