Maja

Äntligen efter 11 dagar över tiden, efter 13 timmars värkarbete, ett för litet bäcken och tillslut ett kejsarsnitt har min "lilla" systerdotter behagat komma ut till världen! Jag har blivit moster till en prinsessa på hela 4460g & 54cm. Har pratat lite med min syster som inte kunnat sova än (vattnet gick vid 22.00 i fredags)

Vilken kämpe hon varit. tyvärr är det besöksförbud på BB =( men vi ska försöka få en skymt av bebis i foajen..

Jag längtar så oerhört efter hela lilla familjen och vilken TUR att det råkar vara påsklov nu så jag kan hälsa på massor. Ska försöka att inte vara allt för intensiv, vet hur det är o det är skönt med lite egen familjetid också, men det är ju sååå svårt att hålla sig ifrån.

Idag ska jag kasta mig på symaskinen så jag får det klart :P


Kommentarer
Postat av: amanda

naaw vad bra att hon har kommit ut nu iallafall..

hoppas att ni har det bra//amanda

2011-04-17 @ 18:50:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0