Väder <3

Detta väder får ju vem som helst på bra humör. Ellerhur? Sitter på balkongen/bastun o gassar lite i solen.
Dagen har erbjudit Plugg, städning, promenad, 15 min i solariumet, gubben kom hem på middag så hade ägg o bacon redo. Har precis ställt in maten i ugnen så den får möra till sig i någon timme. Snart hämta hem prinsen, saknar honom! ♥


Träning och kost går väll helt OK, kan i alla fall ha på mig strumpyxor nu(bilden) utan att ha ett extra däck runt magen. Alltid något!


Nu är det mest den där envisa bebis-putmagen som inte vill ge med sig. Krävs väll en växel till och det får tiden utvisa när jag tar tag i den. För sommaren är ju = glass och grillkvällar. = Kommer säkert hoppa över en del träningskvällar. Men så länge jag mår bra, är det lugnt :)


Tog en fika på balkongen, kesella o frukt. Älskar att jordgubbarna äntligen är åter, även om de inte är svenska..

Glad Påsk på er alla!!!! Tänkte "gömma" påskägg till Melker o se om han förstår vad det är han ska leta efter :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0