Saknar du inte?

"Känner du aldrig att du saknar festa, att få vara ensam, sova länge på morgonen....?"

Nej, hur skulle jag kunna när jag istället har Honom♥
 
Han som väcker mig kl 3 på natten med orden "mamma välling", för att sedan väcka mig igen kl 6 med världens största leende "Godmorgon mamma!"
Han som ibland får in både en höger o en vänster o avslutar med ett nyp för att sedan krama om mig med ett "Pilåt! älskar dig mamma"
Han som kissar ner min huvudkudde och sen går in o ställer sig o kissar på toa  som en stor gosse!

Kärleken är blind, för du älskar ditt barn innan du ens träffat det ♥


Kommentarer
Postat av: Amazilia

Hos Amazilia hittar ni massor med graverade smycken som görs utifrån kundens önskemål! Nu har vi även massor med underbara väskor & sjalar som just nu är 20 % på.

2011-09-01 @ 13:38:04
URL: http://www.amazilia.se
Postat av: Sara

Asså Melker blir bara sötare och sötare! En riktig sötnos har ni fått!! =) Hälsa Jonte! Kram

2011-09-05 @ 21:15:25
URL: http://mammazip.blogspot.com
Postat av: Filippa

Usch ja, nej vi har heller aldrig hela veckor och jag lämnar förstås alltid tidigast 9 (förutom 1 dag i månaden 8) men sen har vi Liam till 17 3 dagar i veckan det är jobbigt! Men som tur är hämtar min mamma nästan alla fredagar tidigare. Men hade känts skönt om där hade varit fler avdelningar för då kanske det inte hade blivit lika många dagar.

Kram

2011-09-16 @ 20:11:45
URL: http://liamochvi.blogspot.com
Postat av: Jessica

Fast man kan ju faktiskt sakna det även fast man aldrig velat byta ut det mot vad man har ;)

2011-09-24 @ 10:20:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0