Kragen

Imorse tog jag mig i kragen och begav mig till gymet. Blev intervallträning på löpbandet och höjning på maskinerna. Ett ganska bra träningspass :)

Tänkte välkomna en ny kategori. Med lite små tips då och då. har ni några bra får ni gärna kommentera så lägger jag upp det.

Dagens tips - Det allra första är...

* Sätt upp rimliga mål när du ska börja träna. Känner du ändå att du vill ha ditt mål men det känns tung, sätt upp DELMÅL! Har du för stora krav på dig själv kommer det bara bli jobbigt och risken att inte orka blir större.
Om det sporrar extra så varför inte ha en belöning för varje delmål? unna dig något  du verkligen vill ha, den där tröjan, spraytan, fina naglar? :)

Även.
VATTEN!
Alla vet att man ska dricka vatten. Glöm det inte! 2 liter om dagen, känns det mycket så drick åtminstonde 1 liter. Att dricka ett glas är alldeles för lite! Dricker du mycket kommer du ha en bättre mättnadskänsla, hyn kommer också att uppskatta det och kroppen arbetar bättre.


Kommentarer
Postat av: Jessica Jönsson

Ge sig fan på det och inte ge upp om man misslyckas en dag, bara att fortsätta köra nästa dag

2011-02-19 @ 17:59:57
URL: http://jessicavarld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0