Löpning

Att springa utomhus Var verkligen det absolut tråkigaste jag kunde tänka mig. Det är jobbigt, kallt, och jag andas totalt fel. Men.. Nu har jag gett mig på det ändå. Så jag och grannen springer tillsammans vartannan kväll. Det är mycket trevligare att springa med sällskap, det går fortare när man kan småprata lite under tiden och dessutom låter han mig inte gå vilket betyder att jag varje gång måste springa hela rundan igenom. Det ÄR ju bra. Det betyder ju att jag kan bara det att min karaktär är väldigt dålig o jag inte klarar det själv :)


Jag och Milo myser i soffan :)

Kommentarer
Postat av: Filippa - mamma till Liam

Jag skulle också vilja ha en löparkompis, mycket lättare då!

Lycka till :)

2011-02-03 @ 07:25:22
URL: http://liamochvi.blogspot.com
Postat av: Lina - Melkers mamma

Du får försökta hitta någon som redan har bra kondis och är duktig på att pusha på :) Tack, och lyckat till du med :)

2011-02-03 @ 08:28:50
URL: http://vackertliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0