Nu vänder det :) TIPS!

Ja igår hände det jag har väntat på. sockersuget var obefintligt och jag kände mättnad. Var även riktigt sugen på att träna. Genast måt jag FANTASTISKT igen, känner att jag är på rätt spår igen. Det är svårt att  förklara hur mycket bättre jag mår när jag äter o tränat bra. Blir genast mer pigg och lycklig.

Jag är nyligen hemkommen från stan. köpte lite smått o gott. Har precis ätit en tonfisksallad med ägg och majonäs. GOTT, bra och mättande!

Tänkte som dagens tips skriva ÄT FRUKOST!

Jag är så dålig på det eftersom att jag inte har någon aptit, men har ändå börjat koka ägg kvällen innan, ha det på en knäckemacka. GOTT!


Kommentarer
Postat av: Jessica Jönsson

Mycket bra frukost. Andra ideer är kokt ägg vid sidan om plus 2 knäckemackor med leverpastej, kalkon eller mager ost också någon grönsak på detta. Lågt kcal samtidigt som det är mättande. Perfekt!

2011-02-25 @ 19:06:24
URL: http://jessicavarld.blogg.se/
Postat av: Filippa - mamma till Liam

Du är så duktig :)



Ja, hoppas att det släpper med seperationsångesten. Ska Melker vara på dagis denna veckan?

2011-02-28 @ 21:47:53
URL: http://liamochvi.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0