omformatering.

min data började klaga häromkvällen, allt på skrivbordet var borta och gick ej att få fram. Som tur är bor vi granne med en datakille som kom in och hjälpte oss. Han sa att den höll på att krasha, så vi förde över alla bilder på extern hårddisk. nu är den fixad och som ny igen :)

Sitter och fikar lite jordgubbar och dricker kaffe, är så grymt chokladsugen, sitter och suktar efter den där choklad lasagnen han Pehr gjorde till efterrätt i halv 8 hos mig, igår :) Den kommer göras inom kort vill ja lova :)!

Nu ska jag fortsätta i mitt städtag och förbereda maten lite innan det är dags att hämta prinsen på dagis.

Jag har sportlov nu och därför har jag plutten hemma nästa vecka, vill någon leka med oss?? :)


Kommentarer
Postat av: Tusse

JAAA

2011-02-17 @ 15:06:29
Postat av: Evelina

Vi vi vi =D

2011-02-17 @ 20:47:52
URL: http://evelina-blogg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0