Underbart.

Melker är nu 1,5 år gammal och vet ni vad, jag har Fortfarande inte riktigt förstått att JAG är mamma och att Melker är VÅR son. Det är lika mäktigt idag som det var den dag jag födde honom. Samma starka känslor. Eller nej, Stackare!

Han växer så fort prinsen. vi hinner inte riktigt med. Massa nya ord kommer hela tiden, han förstår så himla mycket. Idag slogs jag av hur otroligt lång han har blivit.

Det går inte en dag utan att Melker får oss att le flera gånger. Det är underbart. En riktig solstråle som lyckas skina igenom de mest gråa dagar ♥

Han kommer alltid vara min bebis, det är svårt att inse att han nu är en stor gosse. Ett Barn! :)


Hos mig är du Alltid trygg! ♥

Vi duschar alltid tillsammans med Melker. Han älskar det! men idag hade vi en liten dispyt jag och Melker. Han har blivit väldigt förtjust i toan och tycker att allt ska ligga där i. Han har också fastnat för Ankan (kacka). Så idag ville han att ankan skulle simma i toan "mamma, kacka toa?" Jag tyckte att kacka fick nöja sig med att simma i pottan.

Jag vann de flesta gången men en gång var han lite för snabb, så kacka fick sig ett dopp i toan ändå :)
Söta unge!


Kommentarer
Postat av: Evelina

Visst är det underbart att ha barn. Alla tokigheter dom hittar på haha! Söta Melker. Kramar

2011-02-03 @ 18:27:40
URL: http://saturnme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0