Vår kväll.

Jag tycker det är så tråkigt att så många anser att Alla ♥ dag är överskattat. Hur kan en dag i kärlekens tecken vara det? Snarare underskattat!

Jag kan förstå vissa som har argumentet att det är ett kommersiellt jippo som ska få oss att konsumera mer. Men alla hjärtans dag behöver ju inte betyda att man ska köpa massa dyra saker? En fin dag med god gemensam lagad mat och kanske en lyxig efterrätt, hela huset fullt av tända ljus och bara ligga och hålla om varandra en hel kväll. Skulle en blomma eller liknande dyka upp kan ju det bara räknas som ett plus.

För jag vet för egen del i alla fall att det är sällan vi tar sådan tid för varandra här hemma. Varje kväll är det så många måsten och saker som ska göras, men denna kväll kan man glömma bort det. Och ibland behövs det en anledning (tex alla hjärtans dag) för att man ska ta sig det uppbrottet i vardagen.

Genom att låta oss ta det så himla lugnt och mysa lät våra kroppar oss känna efter hur trötta vi egentligen var, så efter en liten efterrätt gick vi in och la oss för att sova 21.00 .
















Kommentarer
Postat av: Jessica Jönsson

Fick du det halsbandet av Jonathan?? Jättefint ju. vet du isf var det är köpt? Vill ha!

2011-02-15 @ 12:39:26
URL: http://jessicavarld.blogg.se/
Postat av: Emma

Det såg mumsigt ut.. Recept på både maten och efterrätten om du vill dela med dig.. ? :)

2011-02-15 @ 13:13:03
URL: http://www.nattstad.se/Emma.Engström
Postat av: Emma

Tusen tack :)..

Tycker det är starkt gjort av dig att träna så mycket.. Tyvärr har jag inte den kraften inom mig..Är för lat :/..

2011-02-15 @ 13:53:27
URL: http://www.nattstad.se/Emma.Engström
Postat av: Emma

Eftersom jag jobbar inom kommunen så har jag ett gymkort på friskis och svettis.. och när jag väl är där så ÄLSKAR jag det och tycker det är jätteskönt.. Men det är vägen dit eftersom jag måste gå.. :/ Där är jag för lat.

2011-02-15 @ 14:49:30
URL: http://www.nattstad.se/Emma.Engström

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0