Det lilla extra.

Jag är den som tjatar om blommor o uppvaktning o sådant. Jag vill få fina sms, söta små lappar, överrasknings blommor, bli bjuden på bio. osv osv. (sånt som alla vill)

Men det slår mig då och då att jag gör ju aldrig något sådant för honom?

Så jag tänkte att på alla hjärtans dag vill jag göra något!

Det behöver inte vara dyrt eller överflödigt men det ska vara speciellt!

Nu förstår ni är Jonathan en Hård sambo som inte smällter så lätt. Jag vill verkligen göra något personligt som träffar rakt i hjärtat. inte laga en flådig middag eller boka hotell. inte heller bara köpa ett paket hjärt choklad.

Ni förstår?

Men jag kan inte komma på något speciellt och unikt.

Så har ni förslag?
jag tänker att det finns mycket med gravyr och sådant, men han är ju inte heller den som bär smycken. något med en bild på oss? Svårt

Vad ska ni ge era älskade på denna dag?


Kommentarer
Postat av: Tusse

Vi ska på UL den dagen så de blir vår alla hjärtans dag sak :) Bättre än så kan de inte bli tycker jag.

MEN till Jonte tror jag inte du behöver slå på stort, bara göra ngt annorlunda kanske? Typ picnic eller något sånt kanske?

2011-01-20 @ 22:35:09
URL: http://mittlivsomtusse.bloggplatsen.se
Postat av: Jessica Jönsson

Tycker det är mer speciellt att göra sånt en annan dag. Fast visst gillar jag alla hjärtans dag, vad är mer värt att hylla än kärleken? Min sambo ska få ett par boxer shorts från calvin klein. Totalt bortslösade pengar egentligen då han går lika gärna i boxer från Bo Ohlssons men tyckte det kunde va kul för alla säger ju hur jäkla bra och sköna dom ska va

2011-01-21 @ 03:53:38
URL: http://jessicavarld.blogg.se/
Postat av: Isabell

Printa er finaste bild på canvas så blir det världens bästa tavla att ha på väggen! Personligt och jättefint! :)

2011-01-21 @ 22:07:27
Postat av: annika

Min sambo jobbar väldigt mycket, så jag har bokat in oss på ystad saltsjöbad :) Vi har varit där en gång innan och han sa det var något av det bästa han gjort. Och han är också en såndär som inte tar på sig smycken och så. Men ysb är ju inte bara ett hotell, det är ju ett spa också. Och han tycker inte jag är duktig på att massera (och det är jag verkligen inte heller) så jag har bokat in en helkroppsmassage åt honom när vi är där :) Och hela hotellet är så mysigt, massa sköna soffor överallt och tända ljus. Och jag tror i.o.m att ni har barn kan det vara uppskattat att ta tid för varandra :)

2011-01-22 @ 10:28:38
Postat av: Anonym

en överraskning i tatueringsväg kanske ;) vinterpicknick vid havet...

2011-01-25 @ 09:51:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0