Frisyr?

HJÄLP!
Först och främst har jag inte klippt mig på 2 år! Jag hatar att gå till frisören.
Jag blir aldrig nöjd och mitt hår är tungt och har fulfall och virvlar i bottnen. Hopplöst helt enkelt! Jag skulle vilja ha halvlockar. mitt hår är Slitet men det får INTE röras på längden, jag kör balmsam oinpackningar o när det är som värst leker jag själv frisör.

Jag har provat det mesta, snedlugg eller vanlig lugg är INTE min grej!

Så om ni förutom det får FRIA händer! vad hade ni gjort med mitt hår då? färg o slingor o frisyr. Hjälp. Det är nog dags att klippa sig nu liksom!

kom gärna med galna förslag.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Wow, två år?! Det är lång tid.. Hehe! Då är det nog på tiden att cutta en liten bit :) du har ju verkligen fått superlångt hår! Och det klär du verkligen i. Så jag håller med dig, ta inget på längden. Klipp upp det, inte för mycket, då det kan se osymmetriskt ut med tanke på ditt långa hår, men du får ändå klippa en "bit" på uppklippningen. Tagga topparna så det faller på ett naturligt sätt. När det gäller färg tycker jag att du ska behålla det mörka, med tanke på dina jättebruna ögon, men kanske lägga i någon effekt? Något rött, ljust, vitt? Något coolt som gör att det händer något! Shit, jag babblar på som ingen annan.. Haha! Lycka till ;)

2011-01-19 @ 01:56:47
URL: http://underverk.bloggplatsen.se
Postat av: Jessica Jönsson

Om du känner att håret nu är slitet så hade jag ju valt att klippa av det. Inte kort men iaf klippa bort det slitna, ser ju hemskt ut med slitet hår. Sen lockat det

2011-01-19 @ 11:52:44
URL: http://jessicavarld.blogg.se/
Postat av: Evelina

Du är skit snygg i din frisyr tycker jag! Men om du vill spara på längden så klipp upp håret "uppklippning" så får du lite "frisyr" Lycka till! Kramar

2011-01-19 @ 11:59:32
URL: http://saturnme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0