Härlig Torsdag.

Melker lämnades på dagis halv 11 idag. Det var en väldigt ledsen gosse jag gick ifrån, det gör så ont i mamma hjärtat när ens barn håller hårt om ens ben och man måste dra bort det därifrån :( Som tur är så går det ju över efter en stund och när vi hämtar honom vill han knappt med. :)

Jag har bakat en cheesecake idag, blev så sugen, och just när jag står i full gång ringer svågers sambo och bjuder över oss på överrasknings tårta ikväll då svåger fyller år :) gottigott.

Jag går i skolan 15-16.30 idag. Kul? känns mycket motiverande att vara där så sent, Inte! men men, idag har äntligen böckerna kommit så jag kan komma någon vart när jag är hemma!

Gjorde en mycket god lunch idag.
Grillad kyckling, avokado, fetaost, sparris och en klick dressing :)


Kommentarer
Postat av: Filippa

Hur mycket är Melker på dagis? :)

2011-01-20 @ 21:58:10
URL: http://liamochvi.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0