Jävla mens!

Alltså jag blir så jävla trött på denna satans mensen! Det har gått så jäkla bra med allt. men Pang bom så kommer mensen, jag svullnar upp värre än en gravid!, jag MÅSTE ha godis, mat,godis, mat. pallar inget, blir så jävla kinkig, PMS! har inte lidit av det så innan graviditeten, men NU, ja nu jäklar har jag fått humör, jag stör mig på allt! jag blir irriterad på allt o alla, och synar alla saker andra gör!

Och nu har jag blivit fet igen på köpet.! jävla julmat, godis, har inte kommit in i några rutiner än sen lovet. SUCK som fan.

Så är det.

pms-piller?
bantingsmetoder?

och det värsta är, att jag nyss tryckt i mig cheesecake o i skrivande stund trycker chips!

FÖR FAN LINA!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0