Min fina <3

Melker stortjöt när jag lämnade honom igår, när jag skulle hämta honom hängde stora påsar under ögonen och han satt o små snyfta på golvet. Han hade bara sovit 30 min o va lite halvhängig. När vi kom hem blev han relativt pigg igen när han fick se pappsen o äta lite gurka. men innan maten tyckte jag han va brännhet. 39 grader :( så bums i säng kl 6 med alvedon.

han inte varit mycket sömn inatt, han ha rinte varit ledsen bara varit torr i halsen, törstig, täppt i näsan och sovit oroligt så jag har kramat o lyft o hämtat ♥ 03.00 va tempen 39 igen o han fick en alvedon till sen har han sovit ganska bra sen dess. Han ligger nu i mammsen o pappsens stora säng o nanna bland dem stora täckena. Han är så fin!

Önskar så att jag kunde ta sjukan!

Ska i alla fall till apoteket idag o handla på oss lite bra att ha hemma om han blir förkyld vilket han hör o häpna aldrig riktigt har varit i sitt liv. Är det ovanligt?

NÄMEN! nu kom en liten gullunge uttassande till mig :) pigg och glad är han! solstrålen.

just nu sitter han och snyteross ♥




Kommentarer
Postat av: Evelina

Hej hopp! Visst var det supersöt. Åkpåse används till april- maj beroende på väder. Beroende hur man klär barnen i. Svårt det där =) Stackars Melker. Här hemma har jag en liten tjej med maginfluensa och en förkyld sambo... Japp ta hand om barn på natten och gubben på dagen haha! Kramar

2011-01-25 @ 10:37:08
URL: http://saturnme.blogg.se/
Postat av: Jessica Jönsson

Usch ja, dessa dagis bacillerna. Isak har varit krasslig i en vecka nu, först i falsk krupp sen feber upp mot 40.3 grader och halsont och grejer. Nu hostar han så det står härliga till. Önskar också man kunde ta sjukan istället. Ringer man sjukvården så tycker dom bara man inte ska oroa sig. SUCK!

2011-01-25 @ 10:48:01
URL: http://jessicavarld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0