Utmaning.

Ja, jag utmanar mig själv denna vecka!

* Att inte äta bröd på morgonen, och inte äta den förbaskat goda obligatoriska köttbullsmackan i skolan!

* att undvika så mycket kolhydrater jag kan.

* Att motionera varje dag på följande vis:
  -Måndag, Lång kvällspromenad med hunden minst 40 min, (ut till lilleskog är ganska lagom men jag tvärvägrar att gå där ute själv i mörker. jag tror på spöken! Så turen får bära någon annan stans. Sällskap?)
 
  -Tisdag, gymmet! minst 20 min löp! minst 40 min styrka!

  -Onsdag, Samma kvällsprommis som måndag!

  -Torsdag, gymmet! 30 min löp/cross 30 min gym. Minst!

  -Fredag, lång middagspromenad med hund och barn.

Så någon som också är sugen är det bara till att hojta till! :)

Jag ska också fixa mina cvn och fixa praktikplats.

Detta är måsten för att må bra och kunna slappna av. Så fort jag kommer ifrån träningsrutinerna blir jag mycket tröttare och mer irriterad. Det hatar jag att vara så därför vill jag ha igång dem nya rutinerna nu! :)


tittut säger världens finaste som precis har smakat på grusen ♥


Kommentarer
Postat av: Evelina

Söta Melker. Hejja hejja Lina då =) Ni får komma ut här en dag så kan vi ta långpromenad i skog och till stranden =)

2011-01-24 @ 12:12:39
URL: http://saturnme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0