Bloggar hos mamma.

Ja, eftersom att jag inte har ett mellanslag på min data orkar jag liksom inte skriva något. Så jag passar på nu när jag är hos mamma :)

Just nu jobbar o jobbar o jobbar jag. Det är en riktigt härlig känsla att ordentligt kunna bidra med pengar till hushållet. Det tråkiga är att Jonathan och Melker som har semester tillsammans hittar på en massa skoj saker under dagarna o jag kan inte vara med på något alls :(

Är i en riktigt dålig period just nu, en Ätar-period. Det är fruktansvärt, inte nog med att jag svullnar upp, jag är så trött o anfådd o på ett riktigt jäkla skit humör!

Jag är även inne i en bebisperiod o jag blir galen. Mest för att det finns en del punkter som ska uppfyllas innan ett syskon påtänks :)

Lördag idag,jag har jobbat idag o kl 07.00 är det dags igen. På måndag är jag LEDIG! då har jag beställt sol :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0