Halsbränna och Illamående

Har under en liten tid haft halsbränna till och från o även lite illamående. Jag pendlar också mellan att vara vrålhungrig och att inte kunna äta alls.. Jodå, jag hör hur det låter! Men det är mot ganska höga odds jag skulle ha blivit gravid, men Förvånad hade jag verkligen inte blivit. Ni förstår att det är sådana saker som händer mig :)


Så vad tror ni? Ligger det ett syskon i magen? (Bild: Gravid med Melker v15+2)

HA HA, nä skämt o sido :)

Idag är det dåligt väder, det är jag glad över för då kan jag med gott samvete sitta inne med min lite snoriga Älsklings prins o tvätta lite :) Är faktiskt ledig idag, tjoohoo. Jobb i helgen 7-13 så det är ganska lugnt.
Nu har Jonathan och Melker 5 veckors semester framför sig

Kommentarer
Postat av: Sanna

Usch, är aldrig kul med halsbränna! Hoppas det gick över, annars får du väl ta tabletter eller några huskurer :)

2011-07-09 @ 12:04:36
URL: http://www.halsbranna.se
Postat av: Kornelia

Jag körde en nollning, deff för att få mer synliga muskler kan jag inte ett skvatt om ;) tack för din fina komentar. Tihi har du fått ett pluss än? ;)

2011-07-09 @ 22:19:26
URL: http://Korneliasvarld.blogspot.com
Postat av: Kornelia

Ja, de är NOLL kolhydrater. Alltså bara fisk, fågel, kött och skaldjur. Hyfsat lätt å hålla men DÖDSTRÅKIG kost verkligen!! Inte än? Men snart kanske ;)

2011-07-10 @ 21:51:21
URL: http://Korneliasvarld.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0