Drömmer.

Jag drömmer ofta ofta ofta om bröllop. Och inte sällan kollar jag in olika sidor med brudklänningar. Herregud alltså! Hur ska man välja? Hur i hela friden hittar man "den perfekta klänningen" ? Jag vet att, när det är dags får min tur, så kommer jag få ha med mig tålmodiga smakråd för jag kommer garanterat prova MASSOR! Jag tycker egentligen att tubtopsklänningarna är finast, men jag har enorma komplex för mina armar och vill gärna ha något som döljer dem lite. Kanske kort spets? (INTE HELARM!) Jag tycker om så himla olika stuk. och tänkt så många olika sorters vit det finns? 
Lite bilder på fina brudklänningar:










Eller kanske en lite spetsbolero:








Kommentarer
Postat av: Elin

Alla är otroligt fina! Men jag tror man ska satsa på de som är lite enklare.. De enklare klänningarna blir nästan finare i slutändan, enligt mig då hehe:)

2011-06-12 @ 19:54:30
Postat av: AL

Du är så söt Lina! :) oroa dig inte, du kommer att hitta den perfekta klänningen när det är dags. då komemr det att kännas i magen! Jag tänker på dig.

2011-06-13 @ 15:16:48
Postat av: hellodudedettaärdinbästastebästafavoritälsklingsvänsomärväldigtaktivpågymmet.

Fan va skönt att höra att det är fler än jag som surfar runder i timmar och letar efter den perfekta klänningen utan att det är akutellt och att jag kommer ändra mig tusen gånger innan det är dags. Fille visade mig dessutom världens finaste kyrka häromdagen så jag dör snart så gärna jag vill gifta mig, brudbuketten är bestämd men resten hm. SJUKT fin klänning med spets på armarna, ser så jääkla elegant ut. Du hade varit löjligt snygg i den! Oh je! Du vet om att du ska va min brudtärna så du vet, så du kan planera in det iaf och ja vääldigt många brudklänningsprovningar höhö. Hoppas vi gifter oss samtidigt så vi kan prova tillsammans och slå två flugor i en smäll. Att jag inte ringer dig istället när jag skriver en hel uppsats till dig, over and out. Peace

2011-06-13 @ 16:27:57
URL: http://jennieivarsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0