ensam

ur två synhåll.

Jag saknar "mamma-vänner" Det finns så många unga här med barn men jag tycks inte få kontakt med någon. Konstigt tycker faktiskt jag för jag är ganska enkel och har lätt för att umgås med alla sorters människor :)
Hade kära Evelina över gatan men som nu har flyttat och Oj så tomt det blev. Har liksom ingen lekkompis till Melker heller. Ganska sorgligt..

Och mannen min åkte precis iväg för att ta en nattur till Tyskland. Lilleman somnade redan 20.00 idag (vi har annars problem med läggning nuförtiden) Så helt ensam är jag inte, men lite ändå.

Prinsen.  för ett tag sen hos min syster Happyface

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag gillar inte cola, den smakar konstgjord!

Någon lekkompis till Melker kan Nea inte vara än :(

Kram

2011-06-23 @ 21:37:02
URL: http://Korneliasvarld.blogspot.com
Postat av: Filippa

Ni kan leka med oss :) Liam och Melker känner ju redan varandra! :)

2011-06-23 @ 22:11:24
URL: http://liamochvi.blogspot.com
Postat av: Ingela

Vi träffas gärna :)

2011-06-25 @ 08:47:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0