Dopp i kaffe.

I förrgår hade jag i vanlig ordning gjort mig en stor kopp kaffe. Mobilen låg brevid. Från ingenstans kommer Melker och plums så syns inte mobilen längre. Han tyckte den behövde sig ett dopp i det rykande kaffet!

Jag var helt säker på att någon hade smällts sönder av värmen om inte den inte redan var helt fuktskadad. Jag fönade och torkade febrilt men precis som jag trodde ville den inte funka, den bara slog till o från sig hela tiden. Suck.

Förtvivlad blev jag och plockade isär den. Morgonen efter gjorde jag ett försök till och vips så funkade den precis som vanligt. VILKEN tur för jag har inte ekonomi till att köpa mobil.



Så kan det gå =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0