Erkännande.

Ok, jag har blivit lite besatt känner jag själv. Det enda som snurrar i min hjärna är träna träna träna... Och äta bra. Det går fantastiskt! efter träningen igår satt jonathan och tryckte godis och chips men jag var inte ens sugen utan åt min kesella o mina nötter.

Jag hade velat träna varje dag. Men inser att kroppen måste vila så det ska den få göra idag.
 
Funderar på att köpa det 3x60 min. med PT. Vore bra att få lite bra tips och korrigera ev fel jag gör.
Men det får bli nästa månad!

I övrigt är jag totalt utmattad, orkeslös TRÖTT! och  irriterad. Sömnbristen är grunden till allt nämnda. nätterna är katastrof och jag blir överlycklig om jag får 3 timmars sammanhängande sömn. Men det blir säkert bra snart. hoppas jag.


Vad tycks om mitt egenritade papper med övningar? (ja, det var lite pinsamt att ta med det på gymmet)


knäckemacka x2 var min frukost, mkt gott

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0