Helgen.

I helgen var vi på kalas, mycket trevligt :)
Så här såg mamma och son ut.

 

Helgen har inneburit en katastrof när det kommer till träning och kost. jag tränade varken fredag lördag eller söndag. och jag åt socker och massa kolhydrater alla dessa dagar. MEN Det funkar inte att tänka så, utan positiva tankar! Jag hade ju faktiskt tränat 4 dagar. och var på en 2 två timmar lång promenad i söndags. och så har jag känt mig lite halv krasslig. OCH det har varit så förbaskat skönt att vila lite och äta gott! Men igår mådde jag verkligen dåligt av allt sokcer, mådde illa och fick huvudvärk.

Idag är jag givetvis sugen på allt godis igen, och det är inte lätt att låta bli när man har BOKSTAVLIGEN 10kg godis hemma. Ja, det är helt galet!! Men jag är peppad, det är måndag och denna veckan kommer bli bra :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0