Ledig.

Idag är jag ledig från praktiken och ska VERKLIGEN försöka vila. Jag har X antal timmar att ta igen. tyvärr har jag svårt att koppla av innan det är städat runt mig och maten är planerad. Och nu slösar jag tid här till exempel? :) Äter frukost dock. Har lämnat prinsen på dagis och handlat.

Idag är det vilodag från träningen också, det behövs verkligen meddelade min kropp igår. 

Så idag är det fredag och jag slår på stort med att baka en kladdkaka. jag blandar alltid i smällt choklad också 80% och eventuellt brer ovanpå. den blir SÅÅ mycket godare och mäktigare.

Jonathan vet inte om att jag är hemma idag, så han kommer hem vid 12 för att gå ut med milo. Så jag tänkte överraska honom med färdig lunch och tagit milo på runda redan så han får sitta i lugn o ro ♥ Är ju fredag ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0