Lovely!

Jag känner mig genast hundra gånger mer kärleksfull när vädret visar sin goda sida. vilket UNDERBART!!! väder alltså! Jag bara går o ler :) Jag håller tummarna att det är lika fantastiskt imorgonbitti, det blir så mycket lättare att promenera då.

Idag är det tisdag vilket betyder kvalittetstid med min älskade son. Moster/syster kom hit imorse och åt frukost med oss. vidare och hälsade på mormor/mamma en snabbis sen hem och sova och äta. Efter det var det oundvikligt att gå ut så vi klädde på oss, LÄTTA kläder! Underbart! Melker kände sig nog så fri och rörlig för en gångs skull.

Vi tog en snabbis till affären för att handla lite fika i form av frukt sen vidare till lekplatsen ♥
I princip alla bilder ser likadana ut, nämnligen en liten blå Sötnos, men bjuder på några ändå.

 
Finaste stora gossen som inte ska åka, kan själv köra!




Pekar på fåglarna





En vanlig syn här hemma. Melker trär på sig kepsen på sned och kör runder med sin bil.

Så glad han gör oss varje dag.

Du värmer verkligen mammas hjärta varje dag ♥

Kommentarer
Postat av: Evelina

Underbara vår! Här plockas det kottar så fort solen sticker fram. Söta Melker =)

2011-03-24 @ 09:58:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0