Så är det.

Min blogg går upp och ner. Så har den alltid varit, ibland skriver jag inte alls på ett tag o ibland hänger jag upp mig på ett ämne, sån är jag! =) Jag förstår att vissa kanske tittar in här för att läsa en "mamma blogg" Men det är inte vad den är. Och jag kan förstå att många ser den som en träningsblogg. vilket den nästan är för tillfället. Jag måste få skriva ner mina prestationer för att dela med mig o känna mig stolt. Även för att få tips av andra.

Jag skriver om träning för att det är vad jag sysslar med just nu. Det är vad jag gör på mina fritid o har därför inget annat att skriva om (För inte vill ni väll veta hur min dag varit i skolan, eller hur många bilar jag o melker kunde räkna till på väg till dagis)


Jag vaknar, äter frukost, gör mig o melker iordning beger oss till dagis, vidare till plugget, hem på lunch o gå ut med hund, tillbaka till skolan, hämta på dagis, hem laga mat, plocka undan, mysa, duscha borsta tänder på lilleman, lägga honom. SEN börjar min "Lina tid" Det är alltså inte så att jag missar tid med Melker.

Men jag har full respekt för att vissa inte intresseras av träning och det är No hard feelings :) Därför vill jag också varna för att bloggen kommer fortsätta i samma anda i minst 3 veckor till. Så ni som inte vill läsa är välkomna åter då. =)

Jag tvekade lite på om jag verkligen ska lägga upp dessa bilder. Mest för att jag inte vill ha kommentarer om att jag är tramsig, på något sätt skulle fiska efter uppmärksamhet eller annat! Jag lägger upp dem för att det pushar mig ÄNNU mer att om 3 veckor lägga ut likadana bilder, i samma kläder, med ett Bra och tydligt resultat.

Jag vill också säga: FY FAN vad jag mår bra. Tänk vad lite träning och annorlunda kost gör.

Så... here we go....





Idag tränade jag Överkropp och det känns stor skillnad i magen sen jag började. Efter graviditeten är magmusklerna obefintliga men nu börjar jag samla ihop dem igen :)


Kommentarer
Postat av: Linda

Åh tack! =)



Men du har ju ingenting på kroppen din!

Jag började faktiskt bara med en veckoutmaning som innebar att man skulle springa 3 km på tid. Alltså som ett coopertest. Och då blev det ju bara mellan 16-20 min ca 3-4 ggr i veckan. Och sen självklart styrka efter det.



Kanske att jag någon gång obland fortsatte konditionsträningen och körde en timma.



Så det krävdes inte SÅ mycket för att min förbränning skulle få sig en skjuts =).



Lycka till med dina tre veckor! Varför bara tre veckor förresten???

2011-03-16 @ 07:29:19
URL: http://blogg.mama.nu/lindasliv
Postat av: Kyllie

Skriv om det som är aktuellt i ditt liv, oavsett vad det är just då. Jag läser för att jag e intresserad av ditt liv, sen tycker jag ju det bara e extra kul med träningsinslagen!

2011-03-17 @ 19:30:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0