Så här är det! nu kör vi!!

nu är det fan tredje gången jag skriver detta inlägg o lyckats radera hela jävla texten!

Så här är det! 3 veckor intensiv träning. det vill säga ös på med kondition o framförallt intervaller!

Sköter du dig kommer det med stor sannolikhet synas goda resultat.

varför 3 veckor? Jo för att 2 veckor går så himla fort och en månad känns långt. 3 veckor är överkomligt =)

Jag börjar imorgon - Hänger du på???

Jag skriver gärna in resultat och hur det går för dem som ev vill va med.

Och vid ev skillnad blir det före- och efterbild =)


Kommentarer
Postat av: Anonym

Ska köra och hämta springskorna som står hos filles föräldrar, sen finna det inga undanflykter! Jag ska försöka skärpa mig! Ska stiga ur sängen nu o ta måttbandet för jag har ingen våg :) hinner kanske en promenad i veckan nu :) Annars ses vi på torsdag :)

2011-03-14 @ 08:12:25
Postat av: Anonym

Ska köra och hämta springskorna som står hos filles föräldrar, sen finna det inga undanflykter! Jag ska försöka skärpa mig! Ska stiga ur sängen nu o ta måttbandet för jag har ingen våg :) hinner kanske en promenad i veckan nu :) Annars ses vi på torsdag :)

2011-03-14 @ 08:20:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0