Varför?

Jag vet, tänk positivt, men alltså, VARFÖR skulle jag ta den där TREDJE vilo dagen? Såååå onödigt. Det kändes verkligen i kroppen att den sista dagen var för mycket. Jag var inte på topp alls och jag kunde verkligen inte hitta mina magmuskler så idag blev det bara FEL i övningarna = ont i ryggen...

Körde igenom hela kroppen eftersom den vilat så länge nu, vilket jag Väldigt sällan gör, satsar på överkropp eller underkropp eller kör kondition och ger järnet. Så jag anser att man ska göra. 

Nåja, nu har jag kommit in i det igen och imorgon ska jag försöka tvinga med mig Jennie till gymmet :)
Nähäpp, det gick i stöpen direkt, hon var tydligen i Stockholm. Någon annan som vill?

Imorgonbitii kommer Tusse o äter frukost. Melker kommer bli SÅ HAPPY! =)




Väldigt gammal bild när vi hade sminkkväll. Syns det att det skiljer 10 år mellan oss? :) ♥ Min Älskade syster som snart ska bli mamma till en liten Prinsessa. Jag lovar att efter mig och Jonathan så är det hon som avgudar och älskar Melker högst! Hon går verkligen genom eld och vatten för honom och jag Hoppas innerligt, och kommer kämpa för att få en lika fin kontakt med hennes dotter. ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0