Finaste

Blandad kompott av bilder. Ibland är vi tokiga här hemma. Det är hjälmen på samtidigt som man står upp och äter gröt, gummihandskar när man kör bilen och även flytväst. Nu när pappsen har köpt sig en båt önskar han att Melker så småningom ska dela hans intresse. Då är flytvästen ett måste!






Ditt leende är det finaste jag vet ♥




Förresten så mår jag så underbart just nu. Vår och sommarkänslor sköljer över oss och jag anar att en liten "nyförälskelse känsla" kryper på. Jag är så lycklig! I morse hittade jag en liten kärlekslapp i kylskåpet. Så otippat och så glädjande. Det är verkligen inte smycken och ting för tusenlappar som betyder något, det är de små enkla ting så gör mig lycklig ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0