Nervös.

Ja skolan närmas sig sitt slut och det innebär att Sommarens jobb kommer närmare o närmare. Jag är SÅ nervös! Jag är en ganska känslig person och är orolig för att jag ska ta "jobbet med mig hem". Men vi får se hur det går helt enkelt.

Melker och Jonathan kommer vara hemma 5 härliga veckor tillsammans och jag har även någon vecka här o där som jag hoppas på njuta med dem.

Sommaren kommer även bestå av dop. Ska ju bli Gudmor till finaste Maja. Och så vankas det bröllop! =)

Jag tror att denna sommaren kommer gå av bara farten vilket betyder att jag sen inte vet mitt öde. Ska jag satsa på mer plugg? Ska jag lita på att få mer jobb? ska jag plugga lite o varva med jobb? Ska jag vara ARBETSLÖS  och göra inget? NEJ! Vill ju få jobba med något ekonomiskt nu också så inte det försvinner ur minnet :)

Men det är jobbigt att inte veta.

Skönt är det dock att allt med förskolan har löst sig så som vi önskade! :)






Får gå och väcka prinsen nu som har sovit i nästan 2 timmar så vi får i oss lite lunch :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0