Vagndjungel efter snart 2 år.

Ja trotts att melker snart är 2 år har vi (okej, jag) fortfarande inte hittat den "perfekta" vagnen som uppfyller alla krav som dyker upp från nyfödd till stor kille. Vi är inne på vår 4e vagn o jag letar återigen. Jag tycker jätte bra om emmaljungan vi har nu, den är fin o bra men nu när vi har kollat närmare på det verkar det inte som att man kan byta till liggdel (till syskon) och Melker har nu blivit så lång att huvudet nuddar sufletten. Den tar också ganska stor plats ihopfälld.

Åååh dessa världsliga bekymmer. haha!

Någon som har den perfekta vagnen?

Kommentarer
Postat av: Tusse

Nä, men jag har istället de perfekta barnet :D HAHA

Fast jag e nöjd med min vagn än så länge, i alla 3 veckor jag använnt den...

2011-05-12 @ 10:18:46
Postat av: Johanna

Vi har två emmaljunga, en dou som man kan ha när dom är nyfödda - små..Sen en emmaljunga sulky som jag är jättenöjd med !

2011-05-12 @ 13:09:01
Postat av: Filippa

Usch vi har samma problem här!!

2011-05-12 @ 22:53:59
URL: http://Iiamochvi.blogspot.com
Postat av: Anonym

Jag har tre barn och har haft 11 vagnar ;)

Men den absoluta favoriten är emmaljunga scooter.

Den funkar ju inte från nyfödd såklart men från ca 6 månader är den ok. Den är lätt att fälla ihop, lättkörd, snygg, behaglig för barnen osv. Jag är nöjd iaf ;)

2011-05-15 @ 09:52:41
Postat av: Anonym

Du kan väl köpa till mjuklift eller hårtlift till den du har? Hade en emmaljunga edge duo combi med separat liggdel till mitt förra barn, har en cerox 360 med mjuklift nu, och trivs mkt bättre med mjukliften. Har en emmaljunga scooter till min äldsta (han e lång) och den funkar bra! Crescent compact är också till att rekomendera, den är också rymlig. Lycka till ;)

2011-05-16 @ 15:08:47
Postat av: Filippa - mamma till Liam

2011-05-16 @ 20:15:45
Postat av: Filippa - mamma till Liam

Jag är också på jakt efter en trehjuling, helst en urban jungle. Det sämsta är att man inte kan ha den mot sig till nästa barn. Men vi behåller den vi har nu och köper en beg. urban :)



Kram

2011-05-16 @ 20:16:47
URL: http://liamochvi.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0